sugarfreedrinks.blogg.se

Jag är en seriös person som gör reviews på sockerfria drycker. Också känt som "sugarfree", det är en marknad som ökar varje dag. Följ min blogg för att få reda på smaker, innehåll och olika märken.

Koffein i Sugarfree.

Kategori: Koffein

Vår älskade sugarfree innehåller koffein. Jag är rätt så säker på att de flesta vet att koffein har en uppiggande effekt. Sockerfria energidrycker innehåller koffein i höga mängder pga detta, men vanlig light läsk innehåller också koffein. Vanlig light läsk har en högre halt av koffein än de andra smutsiga alternativen som innehåller socker.
 
Koffeinet sätter fart på metabolismen som ökar kaloriförbränningen, därav så går du troligtvis i MINUS i kalorier av att dricka sugarfree.
 
Jag är rätt så säker på att den här mannen har druckit ett flertal sugarfree i sitt liv, han på videon.
  

KOMMENTARER:

  • Alexander Weißnegger Hitler säger:
    2014-09-15 | 23:18:19

    Jag ger denna sida +5 vita sugarfree drinks. Endast för att jag insåg, tack vare denna bloggarens insikt vad jag skulle göra med mitt liv. Nu har jag honom att tacka för vem jag är idag och uppmanar alla att följa honom i utvecklingen av sugarfree drinks. Tillsammans kan vi besegra sockerberoendet, tillsammans ska vi klara av det.. mina Sverigevänner, rösta SD för ett svenskare Sverige.

Kommentera inlägget här: